Proč nenabízíme dobírku

Dobírka je poměrně ožehavé téma. Několik měsíců sleduju různé diskuze e-shopařů a co chvíli někdo řeší problémy s nevyzvednutými zásilkami. Proto jsem se rozhodl ji nenabízet. V momentální situaci by mi každá nevyzvednutá zásilka dělala velké potíže – a nejde jen o finanční újmu. Na e-shopu se snažím být maximálně transparentní – nejsem anonymní firma z daňového ráje, mám reálné informace o skladovosti zboží a je v mém dlouhodobém zájmu mít spokojené zákazníky. 

Pokud se bojíte platit na internetu kartou, pořád existuje klasický bankovní převod, který už je z většiny bank okamžitý. Taktéž nabízíme platbu přes Google Pay a Apple Pay. Osobně doporučuju mít na platby na internetu separátní účet (spousta jich je zdarma a založíte je během pár minut online) nebo nějakou přednabitou platební kartu.

 

Vladan Košut
zakládající snílek